مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:این باشگاه سالانه نزدیک به هفت میلیارد تومان برای تیم‌های پایه خرج می‌کند اما متأسفانه به خاطر قوانین نمی‌تواند بازیکنان آکادمی خود را نگه دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود تابش عصر امروزدر نشست خبری پیش از آغاز تمرینات تیم سپاهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این تیم اصفهانی اظهار داشت: باید به امیر قلعه‌نویی به سبب بازگشتش به تیم سپاهان تبریک بگویم و امیدوار هستم که امسال با حضور او شرایط تیم ما بهتر شود.

وی با بیان اینکه امروز دو میهمان ارزشمند نیز در جمع ما حضور دارند، ادامه داد: کیومرث فرحناک، بازیکن قدیمی سپاهان و از پیشکسوتان این تیم و همچنین حسام فتاحی، از قدیمی‌های سپاهان که چهره‌هایی ارزشمند هستند، امروز در جمع ما حضور دارند.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: خوشحال هستیم که این دو بازیکن قدیمی سپاهان در حال حاضر در کنار ما هستند و تلاش می‌کنیم که با برنامه‌ریزی هیئت مدیره و مصوبه آن، از آنها در زمینه مربیگری نیز استفاده کنیم.

تابش با اشاره به موفقیت تیم ملی در مسابقات خود افزود: خوشحال هستیم که روز گذشته تیم ملی مقابل مراکش به پیروزی رسید و امیدوارم با کسب امتیاز در بازی دوم، زمینه صعود تیم ملی از گروهش فراهم شود زیرا این پیروزی‌ها، شرایط بهتری را برای فوتبال کشورمان رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه سپاهان در رشته‌های دوچرخه‌سواری، هندبال و تیراندازی فعالیت می‌کند، افزود: همچنین رشته‌هایی نظیر شمشیربازی و ووشو نیز رشته‌های موفق ما به شمار می‌رفته و ما نزدیک به سه هزار ورزشکار، مربی، پزشک و... در باشگاه خود داریم و نزدیک به ۷۰ ملی‌پوش در سپاهان حضور دارند که تلاش می‌کنیم همه را حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان سالانه نزدیک به هفت میلیارد تومان برای تیم‌های پایه خرج می‌کند اما متأسفانه به خاطر قوانین نمی‌تواند بازیکنان آکادمی خود را نگه دارد و ما تلاش می‌کنیم که این مشکلات از طریق فدراسیون برطرف شود تا باشگاه‌های سازنده دچار مشکل نشوند. 

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از بازیکنان پایه ما که به تیم بزرگسالان نیز راه پیدا کردند، از تیم جدا شده‌اند اما تلاش می‌کنیم که این بازیکنان را در تیم حفظ کنیم.

تابش با بیان اینکه هواداران سپاهان حق دارند که از ورزشگاه نقش‌جهان استفاده کنند، افزود: اقدامات خوبی درباره دسترسی ورزشگاه نقش‌جهان صورت گرفته و طبقه دوم نیز تا چند ماه آینده تکمیل خواهد شد و برخی مشکلات نیز در این زمینه برطرف خواهد شد.

وی پیرامون بودجه امسال باشگاه سپاهان تصریح کرد: باشگاه ما در کل رشته‌ها ۲۸ میلیارد تومان هزینه کرده اما متأسفانه رقم‌های زیادی تنها برای هزینه‌کرد باشگاه در تیم فوتبال مطرح می‌شود که صحیح نیست و تشویش اذهان عمومی است. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه بحث رقم‌های نجومی پرداختی به بازیکنان سپاهان صحت ندارد، تصریح کرد: قراردادهای ما در جهت منافع باشگاه امضا می‌شود و اصلاً پرداخت‌های غیرمتعارف وجود ندارد و اگرچه ۸۰ درصد بودجه ما برای فوتبال هزینه می‌شود اما این رقم با مصوبه هیئت مدیره خواهد بود.

وی پیرامون بحث جدایی علی کریمی از سپاهان گفت: کریمی محصول آکادمی باشگاه سپاهان بوده و یکی از بازیکنان خوبمان به شمار می‌رود اما در جلسه ۲۰ دقیقه‌ای که با او داشتم و خیلی هم کوتاه بود، تمایلی به ماندن نشان نداد و ما نیز با درخواست او موافقت کردیم.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.