بعد از اولین پیروزی تیم ملی در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸، مردم در سراسر استان بوشهر به خیابان‌ها آمده و با در دست داشتن پرچم کشور عزیزمان، دست به شادی و پایکوبی زدند و ترافیک شدیدی در خیابان‌ها ایجاد کردند.

مردم بوشهر پیروزی تیم ملی فوتبال را جشن گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کاروان‌های شادی پیروزی تیم ملی در شهر بوشهر درحد فاصل خیابان ساحلی به سمت مرکز شهر به راه افتاده و با اهتزاز پرچم کشورمان شعار ایران ایران سر دادند.

همچنین رانندگان و جوانان با در دست داشتن پرچم ایران در خیابان‌های مرکزی شهر با زدن بوق شادی خود از این موفقیت تیم ملی را نشان می‌دادند.

بار دیگر فوتبال این حس غرور ملی را به مردم استان بوشهر تزریق کرد تا با حضوری گسترده از زن و مرد، پیر و جوان و کودکان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را با خود حمل می‌کردند، نشان دهند که چقدر کشور و نمایندگانشان را در جام جهانی دوست دارند و برای موفقیتش، قدردان و شکرگذار هستند.

تیم ملی ایران جمعه شب در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ در دقیقه ۹۵ بازی در مقابل تیم مراکش به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

انتهای پیام/م

جشن و پایکوبی مردم استان بوشهر بعد از اولین پیروزی تیم ملی در جام جهانی

برچسب ها: تیم ملی ، جنجال ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.