تیم ملی فوتبال ایران و مراکش در چارچوب هفته نخست گروه B جام جهانی به مصاف هم رفتند که شاگردان کی روش با یک گل به پیروزی رسیدند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان که با هدایت کارلوس کی روش در دیدار نخست جام جهانی 2018  موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد مراکش بگذرد، حالا صدرنشین است گروه مرگ است و باید در دومین دیدار با شاگردان هیرو در اسپانیا مسابقه دهد.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در دیدار با مراکش، ایران با گل دقیقه 95 عزیز بوهادوز، به پیروزی رسید تا با تساوی 3 بر 3 پرتغال مقابل اسپانیا، یوزهای ایرانی صدرنشین گروه دوم رقابت های بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شدند.

بازتاب شکست شاگردان رنار مقابل ایران/ مراکش فرو ریخت+ عکس

پس از این بازی، العاجل عربستان در خصوص دیدار ایران و مراکش نوشت: 2 تیم ایران و مراکش در چارچوب هفته نخست گروه B جام جهانی به مصاف هم رفتند و هرچند شاگردان رنار خوب بازی می کردند و مسلط بودند اما با اشتباه عزیز بوهادوز در دقیقه 95 دروازه خود را باز شده دیدند تا مراکش فرو بریزد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

تیم ملی ایران با برد یک بر صفر مقابل مراکش و تساوی 3 بر 3 پرتغال مقابل اسپانیا، یوزهای ایرانی صدرنشین گروه دوم رقابت های بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شدند.

انتهای پیام/

بازتاب پیروزی ایران مقابل مراکش در رسانه های خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
اگر واقع بین باشیم میبینیم که ما اصلا کار تیمی بلد نیستیم و نمیتونیم 4 تا پاس پشت سر هم به هم بدیم و این افتضاحه!!!!!!!!!!!!! و از این نظر ما توی جام، اول خواهیم بود!!!!!
هنوز همون فوتبال علی اصغری 20 سال پیش رو ارایه میدیم.............
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۲:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
اصلا این طور نیست. خیلی در ورزش های تیمی پیشرف کردیم و میکنیم. تکنیک هامونم بروز شده و همه کارشناسا میگن که سازمان جدیدی پیدا کرده مخصوصا در دفاع. چشم ها را باید شست
آخرین اخبار