رنار:یک اشتباه داشتیم و باختیم

سرمربی تیم ملی مراکش گفت: ما فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم که به خوبی از آن‌ها استفاده نکردیم و در آخر هم روی یک اشتباه متضرر شدیم و بازی را با شکست تمام کردیم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ایران در نشست خبری اظهار کرد: تیم ایران روی ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک بود. البته ما فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم که به خوبی از آن‌ها استفاده نکردیم و در آخر هم روی یک اشتباه متضرر شدیم و بازی را با شکست تمام کردیم.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد : فکر می کنم تیم ما خوب بازی کرد. ما به شدت و بیش از اندازه تلاش کردیم تا برنده بازی باشیم اما موفق نشدیم. در هر صورت این ذات فوتبال است.

سرمربی مراکش در پاسخ به این سوال که برنامه او برای دیدار آینده این تیم چیست گفت: فعلا به رختکن می‌رویم و پس از تصمیم می‌گیریم.

سرمربی مراکش خاطر نشان کرد: بسیار ناامید و شرمنده هستم. چرا که اگر بازی مساوی هم می‌شد خوشحال نمی شدم. می‌توانید از الان تصور کنید که چه احساس و حسی دارم. وقتی این همه موقعیت خوب داشته باشید نتوانید از آن استفاده لازم را ببرید ، شکست چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ فکر می‌کنم بدترین چیزی که اتفاق افتاد این بود که در دقایق پایانی گل بخوری و زمانی برای جبران آن نداشته باشی.جا دارد این برد را به ایرانی ها تبریک بگویم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

تمجید رسانه گاردین از تیم ملی ایران تا پایان نیمه اول بازی

امین حارث بهترین بازیکن دیدار ایران مراکش شد

او در مورد اینکه چرا تیمش شکست خورد گفت: بازیکنان ایران دارای ترکیب بندی بودند که ما اصلا انتظار چنین چیزی را نداشتیم. ما باید فوتبال خاصی را مقابل ایران بازی می‌کردیم که نشد، در هر صورت همیشه حق با برنده است.

سرمربی تیم ملی مراکش درباره اینکه در رختکن چه چیزی به بازیکنانش گفت: صددرصد آنها احساس سرشکستگی کردند، متاسفانه و روی بد شانسی با خطایی که انجام دادیم به خودمان گل زدیم. ما مقابل تیمی به میدان رفتیم کردیم که تنها دنبال این بود که به ما پاتک یا ضد حمله بزند. من قبول کردم اشتباه کردیم و حالا باید این بازی را فراموش کنیم به فکر بازی‌های بعد باشیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه شما قبلا اشاره کردید که کی‌روش همیشه سورپرایز دارد و حالا سورپرایز او چه بود گفت: ما انتظار چنین بازی را داشتیم و شک نداشتم که ایران با 3 مهاجم بازی می‌کند. آنها تنها در زمین خودشان دفاع می کردند ، ما مطلع شدیم که ایران با چنین روشی بازی می‌کند، همچنین آگاه بودم که آنها روی ضربات ایستگاهی خوب عمل می کنند. با وجودی که فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما گلر ایران اجازه گلزنی را به ما نداد.

سرمربی تیم ملی مراکش با اشاره به اینکه در 25 دقیقه اول استراتژی تیمش چه بود گفت: ایران تاکتیکی را به نمایش گذاشت کرد که خودش آن را به وجود آورده بود! ما به تله افتادیم و مشاهده کردید که در 25 دقیقه اول ما بسیار عالی بازی کردیم.بعضی اوقات در فوتبال شما باید بدانید چگونه بازی را ببازید حالا ما سرافکنده هستیم و باید به دیدار های آینده بیاندیشیم.

انتهای پیام/

اظهارات رنار پس از شکست  مقابل ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.