رئیس اداره منابع طبیعی ایذه از اعزام ۲ اکیپ از یگان حفاظت این اداره و یک اکیپ از هلال احمر برای اطفای حریق به محل آتش سوزی  در ارتفاعات بلوط بلند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزاد حسین‌پور، رئیس اداره منابع طبیعی ایذه گفت: از حدود ساعت 14  امروز بار دیگر آتش در ارتفاعات بلوط بلند در بخش دهدز این شهرستان شعله ور شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به سرایت آتش به جنگل بیان داشت: آتش در ارتفاعات منطقه بلوط بلند شروع شده و در حال سرایت به جنگل ها و مراتع پایین دست است.

حسین پور ضمن اعلام اعزام یک اکیپ از هلال احمر افزود: 2 اکیپ از یگان حفاظت این اداره و یک اکیپ از هلال احمر برای اطفای حریق به محل آتش سوزی اعزام شده اند.

ریس اداره منابع طبیعی شهرستان ایذه عنوان کرد: هنوز از وسعت دقیق محدوده آتش سوزی اطلاعی در دست نیست و از تلمبه خانه رکعت درخواست ماشین آتش نشانی نموده ایم که دقایقی دیگر در محل حادثه حضور خواهند یافت.

وی گفت:یک اکیپ جهت تعیین دلیل وقوع و میزان آتش سوزی توسط دستگاه های مربوطه در حال اعزام به محل حادثه هستند چرا که پوشش گیاهی این منطقه مرتع و بلوط می باشد که مرتع موجب افزایش اشتعال می شود.

انتهای پیام/م

آتش بار دیگر در ارتفاعات بلوط بلند دهدز زبانه کشید

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.