ویژه برنامه ۲۰۱۸ از ساعت ۱۵:۴۵ از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

ویژه برنامه ۲۰۱۸ با حضور ساموئل اتوئوبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ویژه برنامه 2018 از ساعت 15:45 از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مهمان ویژه برنامه مهاجم سرشناس اسبق دنیای فوتبال ساموئل اتوئو بود.

اتوئو در مورد حضورش در ایران گفت: خوشحالم اینجا هستم. سفر فوق العاده ای بوده و امیدوارم بتوانم باز هم به ایران بیام.

او در مورد افتتاحیه جام جهانی که خود در آن حضور داشت گفت: جشن بسیار عالی بود. به روسیه و فیفا تبریک میگم. روسیه با برد دیروزش توانست فاصله خوبی به وجود بیاورد و فشار کمتری برای بازی های بعدی خواهد داشت.

اتوئو در مورد اینکه آیا این نتیجه را برای بازی روسیه - عربستان پیش بینی می کرد یا خیر گفت: هیچ کس نمی داند قبل از بازی چه اتفاقی میفتد. روسیه خوب بود و عربستان خوب بازی نکرد. من بیشتر از این خوشحال بودم که دوستان قدیمی ام را دوباره دیدم.

او درمورد بازی اروگوئه - مصر گفت: بازی سختی برای 2 تیم خواهد بود. 2 تیم خوب دفاع می کنند و مهاجمان خوبی هم دارند. نبود محمد صلاح تاثیر گذار خواهد بود.

مهاجم کامرونی بعد از پایان بازی اروگوئه-مصر در مورد بازی ایران و مراکش گفت: بنظرم این بازی برای 2 تیم بازی سخت تری نسبت به بازی اروگوئه و مصر خواهد بود. من با کارلوس کی روش صحبت کردم و او به من گفت که ما سخت تمرین کردیم و تلاش می کنیم که در این جام بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: ایران 3-4 بازیکن در اروپا دارد و این کیفیت کار را بالا می برد. ایران در گذشته به سختی می توانست کره را شکست بدهد ولی حالا می بینیم که چندین بار است که پیروز این بازی است.

او درمورد مراکش گفت: مراکش تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. در جام جهانی وقتی 2 تیم به هم نزدیک هستند بازی بسیار سخت می شود.

اتوئو بازی ایران و مراکش را یک بر یک پیش بینی کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

او اضافه کرد: بازی اول مسیر تیم را برای ادامه جام مشخص می کند. وقتی بازی اول را ببری می دانی که سه امتیاز داری و میتوانی با دو مساوی به مرحله بعد بروی. حداقل بازی اول این است که نبازی.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار