معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به ساخت کشتارگاه صنعتی طیور و کارخانه جوجه‌کشی گناوه گفت: برای ساخت این پروژه‌های بزرگ صنعتی افزون بر ۱۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

برای ساخت این پروژه‌های بزرگ صنعتی ۱۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  معاون استاندار بوشهر صبح امروز روند اجرایی دو پروژه مهم و بزرگ در شهرستان گناوه را بررسی کرد.

سعید زرین‌فر در این بازدید با تاکید بر توجه به اشتغال در عرصه‌های مختلف کارآفرینی و تولیدی اظهار داشت: امسال توجه ویژه‌ای به حمایت و حل مشکلات کارآفرینان، صنعت‌گران و تولیدکنندگان شده است و در این راستا راهکار‌های لازم ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اشتغال‌زایی و تولیدی بیان کرد: تولید، صادرات و اشتغال در بخش‌های مختلف مورد توجه و تاکید قرار دارد و حل مشکلات این بخش‌ها در اولویت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در بازدید از دو پروژه اقتصادی بزرگ و مهم شهرستان گناوه بر تسریع در تکمیل این پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: گناوه از ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف تجاری، دریایی، صنعتی و تولیدی برخوردار است که استفاده از قابلیت‌ها و توسعه زیرساخت‌ها مورد توجه و تاکید است.

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز با اشاره به ساخت کشتارگاه صنعتی طیور و کارخانه جوجه کشی در گناوه بیان کرد: کشتارگاه صنعتی طیور در زمینی به مساحت دو هکتار اجراء شده و تا کنون حدود ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسعود یزدان‌پناه از مشخصات بارز این واحد صنعتی را کشتار ۴ هزار قطعه جوجه در ساعت دانست و افزود: سردخانه ۵۰۰ تنی، تخلیه اتوماتیک سالن، پخت ضایعات و تبدیل به پودر، طرح تصفیه فاضلاب از دیگر ظرفیت‌های این کشتارگاه صنعتی است.

وی با اشاره به کارخانه جوجه کشی گناوه خاطر نشان کرد: این کارخانه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در زمینی حدود ۲ هکتاراجراء شده است.

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر پیشرفت فیزیکی این کارخانه را ۳۰ درصد دانست و تصریح کرد: شش میلیارد تومان از کل اعتبار به‌صورت وام از طریق بانک توسعه تعاون پرداخت و مابقی توسط سرمایه گذار تامین می‌شود.

یزدان‌پناه افزود: این کارخانه براساس پیش بینی انجام شده سالانه ۱۷ میلیون قطعه جوجه تولید می‌کند.

انتهای پیام/م

۱۷ میلیارد تومان در توسعه صنعت طیور گناوه سرمایه‌گذاری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.