هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت مدهامتان در شهرستان فسا با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا گفت: هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت مدهامتان در شهرستان فسا با معرفی نفرات برگزیدگان به پایان رسید.

وی افزود: در بخش مداحی رده نوجوانان علیرضا بیزوال، رضا صفی خانی و یوسف کهن زاهدانی، در بخش قرائت محمد علی عباسفرد و احسان به نیا، در رشته ترتیل محمد حسین زاده، محمد علی شاهی و محمود پیمانی و در رشته اذان محمد مهدی شجاعی و امیر حسین عسکری و علیرضا ابراهیم نژاد برگزیده شدند.

رحمانی ادامه داد: در رده سنی بزرگسال نیز در رشته مداحی مصطفی اکبریان، امیر حمزه جوکار و امین جوکار در رشته قرائت مجتبی رحم دار، ایمان به نیا و محمد هادی تسلیم توانستند رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی افزود: در این رقابت بیش از ۹۰ نفر از جوانان و نوجوانان در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و مداحی شرکت کردند که به نفرات برگزیده هدایایی اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا تصریح کرد: این مسابقات با هدف شناسایی و شکوفایی استعداد‌های جوانان و نوجوانان و ترویج معارف اسلامی برای هشتمین سال متوالی برگزار شد.
انتهای پیام/ر

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت «مدهامتان» فسا

برچسب ها: قرآن ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.