تن زاده در حالى براى حفظ مالکیت باشگاه سپیدرود تلاش مى کند که مسئولان هیئت فوتبال استان گیلان با خریداران جدید وارد مذاکره شدند.

پافشارى تن زاده در مالکیت سپید رود و حضور خریداران دردسر سازبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اعتراض هاى بى شمار هواداران تيم فوتبال سپيد رود مقابل هيئت فوتبال گيلان، در نهايت مسئولان اين هيئت نشستى را براى واگذارى سپیدرود به متقاضى خريد این باشگاه برگزار كردند.

از طرفى تن زاده مالك باشگاه سپيد رود كه نتوانسته تا به اين لحظه به تعهدات مالى خود عمل كند در نشست غايب بود تا اين جلسه با حضور مسئولان اداره كل ورزش و جوانان به همراه نمايندگان هيئت فوتبال برگزار شود.

در جلسه امروز طرفین به توافقاتی رسيدند اما اختلاف روی برخی از بندهای تفاهم‌نامه، باعث شد تا قراردادی بین دو طرف منعقد نشود چرا كه به نظر مى رسد روى تعدادى از بند ها نياز به بررسى بيشتر هست.

اما خريدار جديد در توافق اوليه متعهد شد بدهى ها را تسويه و بودجه اى را براى فصل بعد كنار بگذارد و با اين حساب قرار است تکلیف واگذاری سپیدرود به متقاضی خرید این باشگاه در جلسه‌ای که امشب ساعت برگزار می‌شود مشخص شود.

البته ناگفته نماند این جلسه در حالی اتفاق افتاده که تن زاده خود را مالک قانونی می داند و شرکت سپیدرود را ثبت کرده است.

همچنين گفته می شود متقاضی جدید خرید باشگاه سپیدرود همان شخصی است که جواب استعلام مالی وی ، منفی از کار درآمده و مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان گیلان قرار نگرفته بود.

انتهای پیام/

باشگاه سپیدرود به مالک جدید واگذار می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار