جانشین فرمانده نتظامی مازندران از کشف بیش از ۹۱۳ کیلو گرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳ هزار و ۷۰۰ متهم به تهیه وتوزیع ماده افیونی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده نتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند‌های تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی سه ماه امسال درچندین مرحله عملیات پلیسی در سطح شهرستان‌های استان، موفق به کشف بیش از ۹۱۳ کیلو و ۵۵۷ گرم انواع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین شدند.

وی با اشاره به افزایش ۲۸ درصدی کشفیات موادمخدر امسال  در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای ۳۹۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محور‌های مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر خبر داد.

سرهنگ مفخمی با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی طرح‌های اجرا شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از انهدام ۲۰ باند تهیه وتوزیع موادمخدر در این طرح‌ها خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری ۳ هزار و ۷۰۰ متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر، گفت: از مجموع این تعداد دستگیری، یک هزار و ۶۰۰ نفر متهم به خرده فروشی موادمخدر بودند که کلیه افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ مفخمی از دستگیری و جمع آوری یک هزار و ۴۰۰ معتاد به موادمخدر در این طرح‌ها خبر داد و افزود: این افراد نیز به مراکز بازپروری ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند.

وی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهمترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان و اعضای خانواده دارد.
انتهای پیام/آ

کشف ۹۱۳ کیلو گرم انواع موادمخدر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.