مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان از افزایش ۲۱ درصدی شمار آسیب دیدگان ناشی از حوادث کار در دو ماهه امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی سلیمانی پور شمار آسیب دیدگان ناشی از حوادث کار را در دو ماهه امسال ۴۶۰ نفر شامل ۴۴ زن و ۴۱۶ مرد  اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که این آمار ۳۷۹ نفر بود ۲۱  و 4دهم درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رشد آمار فوتی‌های ناشی از حوادث کار در دو ماهه امسال به نسبت سال گذشته ،افزود: امسال شمار فوتی های ناشی از حوادث کار به ۱۷ نفر رسیدکه در دو ماه ابتدایی سال قبل ۱۱ نفر ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان در باره آمار نزاع در استان اشاره و خاطر نشان کرد: این آمار با رشد ۲.۶ دهم درصدی مواجه است و شمار پرونده‌های ادعای نزاع طی دو ماهه اول امسال در استان اصفهان، برای هفت هزار و ۲۵۳ نفر ثبت شدکه از این تعداد دو هزار و ۴۵۲ نفر زن و چهار هزار و ۸۰۱ نفر مرد نزاع داشتند.

سلیمانی پور به آمار سقط درمانی اشاره و اضافه کرد: آمار سقط درمانی طی دو ماه اول امسال ۱۴۴ نفر ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۲.۱ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۴۴ دادخواست سقط درمانی با سقط ۱۱۴ جنین موافقت شد، ادامه داد: سال گذشته ۱۴۱ نفر درخواست سقط درمانی دادند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: درخواست های صدور مجوز سقط درمانی، تنها در مواردی مورد موافقت قرار می گیرد که جنین زیر چهار ماه و واجد ناهنجاری های شدید مادرزادی و یا مادر مبتلا به بیماری های سخت درمان همراه با خطر جانی در صورت تداوم بارداری باشد.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.