رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: این کمیسیون خواستار تشکیل دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در وزارت اقتصاد است.

ضرورت تشکیل دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در وزارت اقتصادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ خرداد) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد اجرای قانون اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بهمن ماه سال ۹۲ ابلاغ شد و پس از آن کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با کمک مرکز پژوهش‌ها، گزارشی را تهیه کرد.

وی با بیان اینکه بهتر این است برای اجرای این سیاست‌ها کار نظارتی انجام دهیم، ادامه داد: در این راستا قانون ۴ ماده‌ای را تصویب کردیم و معاون اول رئیس جمهور، معاون اول قوه قضائیه و نایب رئیس مجلس موظف شدند ستاد هماهنگی قوا را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل دهند تا هر سه قوه درگیر شوند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه این قانون در خرداد ماه سال ۹۴ تصویب شد، متذکر شد: این ستاد تنها یک جلسه تشکیل داده است و  اخیرا با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ما، آقای پزشکیان و حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دعوت می‌شوند اما جلسات ستاد هماهنگی تشکیل نشده است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: دولت آمریکا ستاد جنگ اقتصادی را در وزارت خزانه‌داری خود مستقر کرده است و ما هم باید با تمام توان و با کمک هر سه قوه درگیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شویم.

فولادگر با بیان اینکه باید هر سه قوه در خدمت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشند، خاطرنشان کرد:کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، خواستار تشکیل دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در وزارت اقتصاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار