حشمت‌الله عسگری گفت : امروز با شغل دولتی نمی توان کشور را اداره کرد لذا باید به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی برای نسل جدید باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال سرخه  بابیان اینکه برای تحقق توسعه، مشارکت فعال مردم ضروری است، گفت : در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی علاوه بر تلاش مسئولان ، باید زنجیر وار به طرح‌های توسعه‌طلبانه نگاه کنیم با بتوان با جلب اعتماد اشتغال لازم را ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود :  یکی از مشکلات موجود در جامعه ، عدم تناسب کار و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که برای رسیدن به اشتغال پایدار باید زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و مهارت‌آموزی را برای قشر تحصیل‌کرده فراهم کنیم که در این راستا گام‌های ارزشمندی در استان سمنان برداشته‌شده است.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه تکمیل طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار است، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود با تکمیل این واحدها بتوانیم گامی ارزشمند در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری برداریم و در این راستا از طرح‌های با توجیه اقتصادی در استان صد درصد حمایت خواهد شد.

انتهای پیام / گ

تکمیل طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.