نماینده مردم سلماس گفت: یکسری قوانین دست و پاگیر وجود دارد که انگیزه‌ای برای ورود بخش خصوصی باقی نمی‌گذارد.

قوانین دست و پاگیر انگیزه‌ای برای ورود بخش خصوصی باقی نمی‌گذاردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ خرداد) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد اجرای قانون اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکسری قوانین دست و پاگیر وجود دارد که انگیزه‌ای برای ورود بخش خصوصی باقی نمی‌گذارد.

وی با تاکید بر ضرورت تعریف مشوق‌های صادراتی چون دریافت مالیات پایین برای کمک به تولید ملی، گفت: ضروری است در بخش کشاورزی تعیین دقیق تعرفه‌ها و حمایت از کشاورز و دامدار دنبال شود.

نماینده مردم سلماس تصریح کرد: در آموزش عالی هم نه به بازار کار توجه می‌شود و نه به نیاز‌های کشور، در حالی که به اندازه کافی منابع خدادادی و نیروی انسانی کیفی داریم و آنچه مهم است مدیریت صحیح این منابع و بهره برداری از نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه منابع نفتی نیز به درستی استفاده نشده است، اظهار کرد: سیاست‌های دولت‌ها و کنار گذاشتن مدیران باتجربه به ضرر تولید تمام می‌شود و بکارگیری مداوم بازنشستگان هم زمینه ورود نیرو‌های جوان را از بین می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار