مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: فارس با ۱۸۴ هزار نفر روز آموزش ترویجی، در سکوی نخست آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا ابراهیمی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به رتبه اول فارس در زمینه آموزش‌های ترویجی در سال گذشته، گفت: بالغ بر ۱۸۴ هزار نفر روز آموزش را در قالب آموزش‌های کارگاهی یک روزه، مهارتی چند روزه، انفرادی و بازدید‌های آموزشی را به انجام رساندیم.

وی افزود: برگزاری آموزش‌های کارگاهی یک روزه، مهارتی چند روزه، انفرادی و بازدید‌های آموزشی از مهمترین دلایل کسب این عنوان است.

ابراهیمی ادامه داد: استفاده از رایانه، تبلت و اینترنت پرسرعت برای مروجین با هدف افزایش آگاهی‌ها و اطلاعات آن‌ها یکی دیگر از دلایل این موفقیت است.

وی اظهار داشت: نظام نوین ترویج مبتنی بر سه رکن ساماندهی و تجهیز مراکز خدمات کشاورزی، پهنه بندی عرصه‌های تولیدی و مدیریت شبکه دانش است.

ابراهیمی بیان کرد: در حوزه مدیریت شبکه دانش، انتشارات گسترده ترویجی در سایتی تحت عنوان "تالار نوین ترویج" دانش و فنون کشاورزی به آدرس" agrilib.ir" بارگزاری می‌شود و در این سایت همه نشریات ترویجی، فیلم‌های آموزشی و منابع کشوری موجود و قابلیت دانلود است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: عرصه‌های کشاورزی به ۶۱۲ پهنه وحدود ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار تقسیم بندی شدند و برای هر کدام از این‌ها یک مروج مسئول پهنه تعریف شده و این افراد به اطلاع‌رسانی و آموزش بهره برداران اشتغال دارند.
انتهای پیام/ر

فارس با ۱۸۴ هزار نفر روز آموزش ترویجی، در سکوی نخست آموزش کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار