فرماندار ویژه جهرم از اختصاص بیش از ۱۵ میلیارد تومان به حوزه ورزشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: در راستای توسعه ورزش، در یک سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به طرح‌های ورزشی شهرستان جهرم اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه جهرم ظرفیت نیروی انسانی بسیار خوبی در حوزه ورزش دارد، برلزوم الگوسازی ورزشکاران برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌ها در حوزه ورزش باید توسعه یابد.

صحرائیان همچنین تهیه تقویم برنامه‌های مدون جهت اوقات فراغت دانش‌آموزان را ضروری دانست و بیان کرد: ورزش از مهم‌ترین مقوله‌ها جهت استفاده بهینه اوقات فراغت محصلان در فصل تابستان است.

وی خواستار ایجاد گروه‌های کوهنوری خانوادگی با استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی جهت گسترش نشاط و ایجاد انس و دوستی بیش از پیش خانواده‌ها با طبیعت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم نیز از آغاز ساخت ۱۲ پروژه زمین چمن مصنوعی در ۱۲ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: برایساخت این پروژه‌ها ۷ میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه ملی و نفت اختصاص داده شده است که تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

عبدالرحیم خداجو افزود: سالن تخصصی بانوان در استادیوم تختی جهرم، سالن رزمی حیدرآباد، سالن ورزشی چند منظوره روستای برایجان خفر، سالن‌های ورزشی بوکس و ژیمناستیک از دیگر طرح‌های ورزشی در حال ساخت شهرستان جهرم است.
انتهای پیام/ر

ساخت ۱۲ پروژه زمین چمن مصنوعی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار