شنیده مى شود هافبک تیم فوتبال استقلال براى فصل بعد در رادار قطرى‌ها قرار گرفته، این در حالى است که استقلالى‌ها این موضوع را تکذیب مى کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از اینكه يكى از روزنامه هاى قطرى خبر از پيوستن يكى از ملى پوشان به اين كشور را منتشر كرد، همه ذهن ها به سمت اميد ابراهيمى بازيكن آزاد تيم فوتبال استقلال رفته است.

اين بازيكن در حال حاضر قراردادى با آبى ها ندارد اما مديران استقلال به دنبال اين هستند تا پس از بازگشت اميد از رقابت هاى جام جهانى قرارداد او را تمديد كنند چرا كه يكى از خواسته هاى شفر تمديد قرارداد همين بازيكن است.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تمام اهدافش اين روزها جذب بازيكن و مذاكره با بازيكنان فعلى براى تمديد قراردادهاست كه ابراهيمى هم جزو همان بازيكنان تمديدى محسوب مى شود.

با اين وجود مديران استقلال از خبر توافق تيم قطرى با ابراهيمى بى اطلاع بودند و عنوان كردند كه او بازيكن با اخلاقى است و چنين كارى را نمى كند. از طرفى هم ابراهيمى بازيكن آزاد است و مذاكره با تيم هاى ديگر براى او قانونى است و مشكلى ندارد.

شنیده می شود رقم توافق ابراهیمی با باشگاه الاهلی قطر 700 هزار دلار است و مدیران استقلال هم از این موضوع هیچ گونه خبری ندارند و حتی عبداللهی سرپرست استقلال هم این موضوع را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

امید ابراهیمی به تیم قطری می پیوندد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
فرمانده از استقلال نرو
آخرین اخبار