تندیس جشنواره شعر فجر به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به موزه جمعیت هلال احمر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز مراسم اهدای تندیس هفتمین جشنواره شعر فجر حامد عسکری شاعر ایرانی به موزه جمعیت هلال احمر ایران با حضور شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

در ادامه شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر ایران این کار را یک حرکت ابتکاری و ارزشمند دانست و گفت: اگر بتوانیم کارهایی که الگوساز هستند را معرفی کنیم و ترویج دهیم، ارزش آن کمتر از کار خیر نیست و در آن نوع دوستی، بشر دوستی و انفاق است.

وی در مورد اهدای تندیس سرو جشنواره فجر اظهار کرد: این تندیس بسیار ارزشمند است و این جزء تعالیم دینی ماست که از آن چه دوست داریم، انفاق کنیم.

صابونچی در ادامه گفت: باید برای انعکاس و ترویج برنامه‌های مشابه این کار ارزشمند برنامه ریزی کنیم، تا مردم آگاه شوند و همکاری کنند.

در ادامه این جلسه حامد عسکری شاعر ایرانی که تندیس خود را برای خدمت به زلزله زدگان در صفحه مجازی اش به فروش گذاشته بود، آن‌ را به موزه جمعیت هلال احمر اهدا کرد.

بر اساس این گزارش، با همت و همکاری مردم، مبلغی نزدیک به ۳۷ میلیون تومان ‌برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری‌ و صرف ایجا سرپناهی در مناطق زلزله زده کرمانشاه شود.

همچنین در پایان این نشست از تندیس زهره فخاری زواره جوان برتر هلال احمر برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه رونمایی شد. افرادی که می خواهند برای خرید این تندیس اقدام کنند، می‌توانند به روابط‌ عمومی سازمان جوانان هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار