فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف نفت سفید قاچاق به مقدار دو هزار و ۴۰۰ لیترخبر داد.

کشف سوخت قاچاق در اهر و هریسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه هوراند در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا با انجام اقدامات نامحسوس و فنی پلیسی، فردی را که اقدام به قاچاق سوخت می‌کرد، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از خودروی او مقدار دو هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید را کشف کردند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش ریالی سوخت قاچاق مکشوفه ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ منفرد با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد، از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت‎ها قدردانی کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس نیز از کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد.

سرهنگ ستار داداشی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در حین گشت زنی و کنترل محور‌های عبوری، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک برخورده و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو دو هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید را کشف و یک نفر را دستگیر کردند، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس در پایان از شهروندان در خواست کرد که هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و فعالیت افراد سود جو را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

 

انتهای پیام/ش

دستگیری متهم سوخت قاچاق در شهرستان هریس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.