فرماندار بویراحمد از پیش بینی خدمات برای یک میلیون مسافر در شهرستان بویراحمد برای تعطیلات تابستانی خبر داد.

فرماندار بویراحمد در حاشیه جسلسه ستاد سفر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت: برای یک میلیون مسافران تابستانی و عید سعید فطردر شهرستان بویراحمدخدمات دهی در شهر یاسوج و حومه خدمات دهی پیش بینی کرده ایم.

کناری با بیان اینکه شهرستان بویراحمد از گردشگرپذیر ترین شهرستان های کشور است تصریح کرد:ما خدماتی از جمله آماده کردن شهر یاسوج وپا کسازی میادین و ورودی شهر یاسوج،نصب تابلوهای راهنما برا مسافران،آماده کردن سرویس های بهداشتی پارک ها،امکان اسکان مناسب برای گردشگران،پیش بینی مناسب دستگاه های خدمات رسان ازجمله آب و برق و گاز برای قطعی های احتمالی و رفع موانع فعلی،نصب تابلو های هشدار در کنار رودخانه ها از جمله برنامه های برای تعطیلات عیدسعید فطر است.

وی افزود:160تن آرد اضافه برای خبازی ها و نانوایی ها و همچنین در کشتارگاه های خود پیش بینی مرغ گرم به قیمت 6هزار و200و همچنین گوشت قرمزبا ظرفیت مناسب برای گردشگران پیش بینی کردیم.

کناری نیزاز کاهش 80درصدی تصادفات در شهریاسوج و مارگون اشاره کردو افزود:پلیس راهوار باید با خودروهای میوه فروش که فاقد پلاک و باعث سد معبر می شود برخورد کند.

فرماندار بویراحمد از شهرداری یاسوج  برای ارائه خدمات دهی مناسب . پلیس راهور برای کاهش تصادفات تشکر کرد.

انتهای پبام/د

جلسه ستاد سفر شهرستان بویراحمد

برچسب ها: گردشگران ، عید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.