رئیس حوزه هنری کردستان از برگزاری کارگاه حضوره نویسی خوشنویسی اسماء متبرک حضرت رسول در سنندج خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان گفت: در راستای ویژه برنامه های پیش بینی شده حوزه هنری در ماه مبارک رمضان کارگاه حضوره نویسی خوشنویسی 114 اسماء متبرک حضرت ختمی مرتبت محمد المصطفی (ص) توسط خوشنویسان مطرح استان در محل استودیو مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج به صورت حضوری از ساعت 16 الی 21 به رشته تحریر در می آید.

وی اضافه کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته بیش از 50 هنرمند ممتاز و فوق ممتاز خوشنویس از سطح استان در این کارگاه حضوره نویسی حضور پیدا می کنند و امیدواریم آثاری ماندگار متبرک شده به القاب حضرت ختمی مرتبت را به ثبت رسانند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از دیگر برنامه های این روز را تجلیل از 13 قاری برجسته و جزء خوان قرآن کریم در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: این تجلیل به منظور ارج نهادن به انتخاب مسیر درست توسط جوانان و مروجین علوم قرآنی ومعرفی بایسته آنان در جامعه است.

وی به مشارکت حوزه هنری کردستان در طرح ویژه مفتاح الجنه کمیته امداد امام خمینی (ره ) اشاره کرد و گفت: سرکشی از 20 خانواده نیازمند توسط هنرمندان در این ماه مبارک از دیگر برنامه هایی است که توسط حوزه هنری در حال اجرا است.

انتهای پیام/ د م

تجلیل از 13 قاری برجسته استان کردستان

برچسب ها: حوزه هنری ، عکس هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.