حیدری گفت: سرویس‌های عربی و غربی در پشت مرزها با هدف ضربه زدن به امنیت داخلی‌مان فعالیت می‌کنند.

...شهریار حیدری مدیر کل امور مرزی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار  دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تحرکات اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب در مناطق مرزی غرب و شمال غرب کشور اظهار کرد: همه مرزهای کشور با توجه به حضور نیروهای مرزبانی، نظامی و اطلاعاتی امنیتی از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به اینکه اگر بخواهیم این امنیت را با میزان تهدیدات مقایسه کنیم, بی شک مشخص می شود از امنیت بسیار بالا و پایداری برخوردار هستیم، گفت: سطح تهدیدات در پشت مرزهایی همچون پاکستان، عراق و افغانستان بسیار وسیع و گسترده است.

وی با بیان اینکه سرویس‌های عربی و غربی در پشت مرزها با هدف ضربه زدن به امنیت داخلی‌مان فعالیت می‌کنند، گفت: این موضوع بارها توسط وزیر کشور، ریاست محترم جمهور و دیگر نهادهای ذیربط  به کشورهای همسایه منتقل و تذکر داده شده است.

حیدری با بیان اینکه ممکن است یک مورد از صدها مورد تهدید از مرز عبور کند و باعث تنش ضدامنیتی شود، افزود: میزان تهدیدات در پشت مرزها نسبت به امنیت و درگیری‌هایی که اتفاق می افتد بسیار ناچیز است.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور تاکید کرد:  با توجه به اشراف اطلاعاتی و امنیتی که بر مرزها داریم، با همه تحرکات به موقع برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هیات دولت ، اخبار سیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار