خلیل آبادی گفت: به محض پایان حفاری مترو، کانال های تخریب شده ترمیم می شود و آب دوباره به مخرج اصلی چشمه علی بازخواهد گشت.

چشمه علی خشک نشده استحسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته عبور دستگاه حفاری مترو باعث قطعی مجاری و کانال های آبرسانی چشمه علی شده است و با اتمام کار در این ناحیه تا ۱۵ تیر آب به چشمه بازخواهد گشت.

وی با بیان اینکه چشمه علی خشک نشده است، گفت: دبی آب این چشمه از همه سال های گذشته بیشتر است و آب ورودی به کانال خط ۶ مترو سرازیر می شود.

خلیل آبادی با بیان اینکه حجم آب به قدری است که تا کنون چندین نفر در معرض خطر غرق شدگی قرار گرفته اند، گفت: به محض پایان حفاری مترو، کانال های تخریب شده ترمیم می شود و آب دوباره به مخرج اصلی خود بازخواهد گشت.

در همین حال علی امام، مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه حفاری مترو را یکی از علل قطعی آب چشمه علی دانسته و اعلام کرده است که آب این چشمه باستانی از ۳۰ سال گذشته تاکنون نوسانات فراوانی داشته و حفاری مترو تنها یکی از چندین علل خشکی این چشمه است.

انتهای پیام/

 

 خشک شدن چشمه علی شهر ری تکذیب شد

برچسب ها: مترو ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار