سرپرست سازمان سیما،منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج  از پخش مسابقات فوتبال جام جهانی از سینما رو باز آبیدر سنندج خبرداد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛شرمین شریفی سرپرست سازمان سیما،منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی  در سالجاری برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی است.

وی تصریح کرد: در این رویداد مهم ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان هم حضور دارد و همین امر موجب ایجاد شور و نشاط در بین تمام فوتبال دوستان شده است.

وی گفت :  آبیدر یکی از مهم ترین تفرجگاههای سطح شهر است  و یکی ازجاذبه های این پارک وجودبزرگترین سینما روباز جهان با ابعاد 12*25است

شریفی افزود: پرده این سینما به گونه ای است که قریب به 10 هزار نفر در آبیدر می توانند تصویر آن را ببینند و صدای آن هم از طریق بلندگو قابل پخش بود و هم از طریق موج اف ام رادیو قابل دریافت است.

وی از پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینما رو باز آبیدر خبر داد و گفت: با هدف رفاه حال شهروندان و لذت دیدن این مسابقات مهیج در دامن طبعیت مقدمات پخش فوتبال جام جهانی از طریق این سینما فراهم شد.

شریفی اعلام کرد : در حال حاضر این سینما مشکل خاصی برای پخش این مسابقات ندارد و برای اطمینان لازم در چند روز آینده نسبت به سرویس کامل این سینما اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ د م

مسابقات فوتبال جام جهانی از سینما رو باز آبیدر سنندج پخش می شود

برچسب ها: فوتبال ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.