مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: سبد غذایی به مبلغ 22 میلیون تومان بین خانواده‌های بیماران سخت‌ درمان در استان توزیع شد.

توزیع سبد غذایی بین خانواده‌های بیماران سخت‌ درمان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حمید شاکری‎ صفت، مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان به اقدامات مجمع خیرین سلامت همدان در راستای کمک به بیماران سخت‌درمان نیازمند اشاره کرد و افزود: با برگزاری طرح «ضیافت» ویژه ماه رمضان بین خانواده‌های نیازمند زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان غذای گرم و سبد غذایی توزیع شد.

وی به عیادت از بیماران سرطانی زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان طی ماه رمضان اشاره کرد که در قالب طرح « شوق دیدار» برگزار می‌شود و در ادامه افزود: در این طرح خیرین و حامیان را نزد بیماران برده تا از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده و تا حد توان بتوانند کمک کنند.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه این طرح در ماه رمضان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون به مبلغ 22 میلیون تومان غذای گرم و سبد غذایی خشک بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده که ارزش هر سبد غذایی 120 هزار تومان بوده است.

 شاکری‎ صفت با بیان اینکه این برنامه تا یک شب قبل از عید فطر ادامه دارد، بیان کرد: به منظور اطلاع‌ رسانی از اقدامات مجمع خیرین سلامت برنامه‌هایی با همکاری صدا و سیما در ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی از مردم خواست تا مبلغ فطریه خود را در اختیار بیماران سخت‌درمان نیازمند قرار دهند و گفت:  پاکت‌های مخصوصی برای این منظور چاپ شده که اکنون توسط عوامل مجمع خیرین سلامت در درب منازل توزیع می‌شود تا از این طریق کمک‌هایی برای بیماران نیازمندان جمع‌آوری شود.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه پاکت زکات فطره و کفاره جدا شده و بعد از عید مامورین از درب منازل مبالغ فطریه و کفاره را جمع‌آوری خواهند کرد.

شاکری صفت در پایان ادامه داد: مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره‌های 38278084 و 38278083 مجمع خیرین سلامت همدان تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

سبد غذایی بین خانواده‌های بیماران سخت‌ درمان در همدان توزیع می شود

 

برچسب ها: سبد کالا ، نیازمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.