امام جمعه شیراز گفت: باید به حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام و اطراف آن با حفظ اصولی بافت تاریخی به صورت ویژه توجه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله دژکام امام جمعه شیراز در دیدار شهردار شیراز و معاونانش گفت: لازم است همه مسئولان حوزه فرهنگی و گردشگری دست در دست یکدیگر دهند و شهری ایده آل برای مسافران و گردشگران مهیا کنند.

وی با بیان اینکه شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام است، افزود: باید به حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام و اطراف آن با حفظ اصولی بافت تاریخی به صورت ویژه توجه شود.

آیت الله دژکام به سابقه تاریخی و مذهبی دارالسلام شیراز کرد و افزود: انتظار میرود مسئولان شهرداری شیراز برای بازسازی و مرمت این قبرستان تاریخی که علمای و افراد مهمی از فارس در آن مدفونند، برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

شهردار شیراز هم گفت: ۴۰ درصد جمعیت استان در شیراز زندگی می‌کنند و این شهر یکی از کلانشهر‌های کشور است با بسیاری از شهر‌های مطرح جهان بردار خوانده شده است.

اسکندر پور تاکید کرد: امسال حدود ۳ هزار و ۲۰۰میلیارد تومان بودجه برای شیراز پیش بینی شده شده است که در صورت محقق شدن این بودجه می‌توان اقدامات مناسب و خوبی برای خدمات رسانی به شهروندان شیرازی انجام داد.
انتهای پیام/ر

شهرداری برای مرمت دارالسلام شیراز برنامه ریزی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار