دبیر کل سازمان ملی یمن گفت: تمام انقلاب هایی که در منطقه رخ داد به برکت امام خمینی (ره) و ماندگاری این انقلاب ها با وجود امام خامنه ای ، سید حسن نصر الله و سید عبدالملک بدرالدین است .

انقلاب‌هایی که در منطقه رخ داده به برکت امام خمینی (ره) بوده استبه گزارش خبرنگار حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن العماد دبیر کل سازمان ملی یمن در مراسم چهلمین روز شهادت شهید صالح الصماد که عصر امروز یکشنبه 20 خرداد در محل لانه جاسوسی در تهران برگزار شد، اظهار کرد: شهید صالح علی الصماد ، حقیقتا یک شخص استثنائی است که تمام دروغ های غرب و فرهنگ تزریق شده غرب به کشور های عربی و اسلامی را بر ملا کرد.

وی گفت :کشور های غربی مدام در حال القاء جدا سازی قرآن و حاکمیت هستند که متاسفانه این القاء را بسیاری باور کردند و به اجرای آن پرداختند .

العماد تصریح کرد: شهید صالح علی الصماد به جهان ثابت کرد که حاکمیت می تواند همراه با قرآن باشد، رهبر یک کشور می تواند مجاهد، عالم و سیاسی باشد،  اما غرب در حال مبارزه با این مکتب است.

دبیر کل سازمان ملی یمن تصریح کرد: امام خمینی (ره ) توانست با چهره سیاسی در مقابل غرب ایستادگی کند و دشمن در برابر ایشان هیچ گاه موفق نبود. امروز دشمن در یمن و کشور های عربی خواهان کم رنگ کردن نقش رهبری امام خامنه ای است.

وی تصریح کرد: غرب به دنبال ایجاد دشمنی بین ایران و یمن است. تمام انقلاب هایی که در منطقه رخ داد به برکت امام خمینی (ره) و ماندگاری این انقلاب ها با وجود امام خامنه ای و سید حسن نصر الله و سید عبدالملک بدرالدین است .

العماد  افزود:جهان اسلام باید با اتحاد و قوی کردن جبهه مقاوت آماده ظهور امام زمان شوند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار