شهردار منطقه ۵ مشهد گفت: طرح ساماندهی اراضی بلاتکلیف ابتدای مهرآباد با توجه به مشکلات عدیده بهداشتی، زیست محیطی و همچنین مخاطرات اجتماعی، طبق دستور اکید معاون دادستان در دستور کار قرار گرفت.

طرح ساماندهی اراضی بلاتکلیف ابتدای مهرآباد همزمان با دستور معاون دادستان مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین فرهادیان افزود: با دستور معاون دادستان مشهد مقدس، احیای فضای سبز ابتدای مهرآباد در این منطقه در دستور کاراجرایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی اراضی بلاتکلیف ابتدای مهرآباد با توجه به مشکلات عدیده بهداشتی، زیست محیطی و همچنین مخاطرات اجتماعی، طبق دستور اکید معاون دادستان در دستور کار قرار گرفت.

 شهردار منطقه 5 مشهد گفت: در مجموعه مدیریت شهری منطقه 5 به دنبال تعیین تکلیف اراضی بایر و بلاتکلیف سطح منطقه هستیم که این امر به منظور تامین امنیت اجتماعی و بهداشتی صورت گرفته است.

 فرهادیان افزود: از این رو با همه توان و تلاش خود نسبت به ساماندهی اراضی با معضلات بهداشتی و اجتماعی گام موثر خواهیم برداشت تا ضمن زیباسازی منظر شهری، فضاهای ناامن و نازیبا را که دائما سلامت روحی و جسمی شهروندان را به خطر می‌اندازد، بهبود بخشیده و شاهد آبادانی و توسعه خصوصا در مناطق پیرامونی و کم برخوردار باشیم.

وی ادامه داد: کمیته تعیین تکلیف اراضی بلا تکلیف با مقیاس بزرگ در سطح منطقه برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان ایجاد شده است.

انتهای پیام// ف.غ

 

ساماندهی اراضی منطقه 5 با هدف تامین امنیت اجتماعی و بهداشتی این منطقه انجام شده است

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.