مسئول روابط عمومی هیأت تنیس خوزستان از برگزاری مسابقات تنیس انتخابی به مناسبت عید سعید فطر به میزبانی اهواز خبر داد.

پریسا مستقیم، مسئول روابط عمومی هیأت تنیس خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: هیات تنیس استان در نظر دارد یک دوره مسابقه تنیس انتخابی استانی تنیس در رده سنی زیر ۱۲ و ۱۴ در بخش پسران ۷ و 8 تیرماه در محل باشگاه خانه تنیس اهواز برگزار نماید.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به منظور انجام مراحل ثبت نام به مسئول برگزاری این مسابقات مراجعه کرده و یا با شماره 09163116118 تماس حاصل نمایند.

مستقیم هزینه ورودی این دوره از مسابقات را 500،000 هزار ریال عنوان کرد و اذعان داشت: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات مبلغ مذکور را به شماره حساب 0109938705009 ، بانک ملی به نام هیأت تنیس خوزستان واریز کرده و فیش را به مسئول برگزاری تحویل دهند.

مسئول روابط عمومی هیأت تنیس خوزستان با بیان اینکه ورزشکاران باید برای دریافت بیمه ورزشی از اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز به مجتمع ورزشی قدس واقع در چهار راه آبادان، خیابان کمپانی، جنب دبستان پسرانه راه رشد مراجعه نمایند، اظهار کرد: داشتن فیش واریزی، کارت بیمه ورزشی، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی برای شرکت در مسابقات الزامی است.

وی آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات را ساعت 18 روز پنجشنبه هفته جاری عنوان کرد و گفت: ثبت نام فقط با ارائه فیش واریزی انجام می شود و به هیچ وجه مبلغ بصورت نقدی پذیرفته نمی شود.

پریسا مستقیم با بیان اینکه مسابقات انتخابی تنیس در خانه تنیس اهواز برگزار می گردد، بیان داشت: نفرات اول و دوم و سوم به اردوی انتخابی دعوت خواهند شد.

گفتنی است قرعه کشی مسابقات، ساعت 19 روز پنجشنبه 7 تیرماه انجام می شود و ساعت 20 همان روز مسابقات آغاز می شوند.

انتهای پیام/گ

مسابقه انتخابی تنیس برگزار می شود

برچسب ها: تنیس ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.