مدیر کل تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان گفت : بر اساس مصوبه مجلس و اختیار رهبری ، اعتباری از صندوق ملی به بحث توسعه و اشتغال روستاها از سال 96 و 97 داده شده که سهمیه استان سمنان مبلغ 92 میلیارد و 400 میلیون تومان است .

بیش از 92 میلیارد تومان سهم استان سمنان از اختصاص اعتبار بخش توسعه اشتغال روستاها  اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان گفت : بر اساس مصوبه مجلس و اختیار رهبری ، اعتباری از صندوق ملی به بحث توسعه و اشتغال روستاها از سال 96 و 97 داده شده که سهمیه استان سمنان مبلغ 92 میلیارد و 400 میلیون تومان است .

وی با بیان اینکه این اعتبار عمدتا برای توسعه و اشتغال مناطق روستایی و عشایری شهر های زیر 10 هزار نفر استفاده می شود افزود : با همکاری کلیه دستگاه هایی که در این مناطق مجوز برای مشاغل صادر می کنند اقدامات خوبی صورت گرفته است .

غنیان با بیان اینکه تاکنون تقریبا 90 میلیارد تومان طرح برای 4 بانکی که با ما همکاری می کنند ارسال شده بیان داشت : در روستاهای استان بیش از 8 میلیارد تومان تاکنون مصوب شده که بیش از 3 و نیم میلیارد تومان پرداخت صورت گرفته است .

مدیر کل تعاون،  کار و رفاه امور اجتماعی استان با تاکید بر اینکه این اولین بار است که از بعد از انقلاب تاکنون این تسهیلات ویژه پرداخت می شود افزود : نرخ کارمزد تسهیلات برای سرمایه گذاری 6 درصد و میزان بازپرداخت حدود 9 سال  و برای سرمایه در گردش 10 درصد و و میزان بازپرداخت 18 ماهه است .

انتهای پیام / ذ

اختصاص اعتبار توسعه اشتغال روستاهای استان از مصوبه مجلس و اختیار رهبری

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.