نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با حضور ۲۰ بازیکن در مرکز فوتبال کشورمان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان با حضور 20 نفر از بازیکنان ملی پوش در مرکز ملی فوتبال کشورمان برگزار شد و بسیاری از بازیکنان از سراسر کشور در این تمرین حاضر شدند.

مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز پس از 3 ماه اردویی را برای تیم ملی تدارک دید تا بازیکنان بتوانند برای قهرمانی در جام بین قاره ای که در نیمه دوم سال 97 در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود، به آمادگی کافی برسند و به گفته بازیکنان تیم ملی ساحلی با تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل که قدرتمندترین تیم ملی ساحلی را دارد ،روبه رو شوند.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد

بازیکنان ابتدا در این تمرین به صورت تعویضی و در قالب 2 تیم به رقابت پرداختند و در نهایت به ضربات از راه دور و پنالتی بسنده کردند. در این تمرین اکتاویو از برخی از بازیکنان جوان که ثمره اردو های استعداد یابی هستند استفاده کرد تا بتواند آن ها را نیز برای برگزاری بازی ها و تورنمنت ها آماده کند.

بازیکنان در ادامه پس از به پایان رساندن تمرینات به مدت 2 ساعت به نرمش پرداختند تا از دام دوری فرار کنند و برخی از بازیکنان نیز برای رفتن به تمرینات بدنسازی آماده می شدند.قرار است بازیکنان در 3 نوبت در هفته به تمرین پردازند و با آمادگی کامل در جام بین قاره ای حضور یابند.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد

انتهای پیام/

تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی با حضور مارکو اکتاویو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار