نایب رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به دنبال برگزاری اردوی مشترک برای تیم ملی تکواندو بانوان هستیم تا با آمادگی کامل راهی جاکارتا شوند.

سروی: هدفمان برگزاری اردوی مشترک برای تیم ملی تکواندو بانوان هستیمزهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم ملی تکواندو بانوان پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، چند روزی را به استراحت پرداخت و صبح امروز با تصمیم کادر فنی مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد و نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی مشخص شدند. اردو‌های آمادگی تیم ملی از صبح فردا آغاز می‌شود و تمرینات ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تا زمان اعزام به بازی‌ها ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: به دنبال برگزاری اردوی مشترک برای تیم ملی تکواندو بانوان هستیم و به همین منظور با کادر فنی تیم و رئیس فدراسیون جلساتی را برگزار کردیم تا پیش از اعزام به رقابت‌های ۲۰۱۸ جاکارتا آمادگی و عملکرد ملی پوشان را محک بزنیم. همچنین کادر فنی با شناخت نقاط ضعف و قوت ملی پوشان به آمادگی تکواندوکاران کمک کنند تا بتوانیم با دست پر از بازی‌های اندونزی برگردیم.

سروی عنوان کرد: در نظر داریم تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات تدارکاتی نیز شرکت کند و به همین منظور هوگوپوشان کشورمان ۲۷ تیرماه راهی مسابقات کره جنوبی می‌شوند تا با تجربه میدان مبارزه برای بازی‌های آسیایی آماده‌تر شوند.

نایب رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: با توجه به اینکه درجه تورنمنت کره جنوبی G۲ است تصمیم داریم علاوه بر بازیکنان اعزامی به بازی‌های آسیایی برخی از بانوان تکواندوکار را راهی این تورنمنت کنیم تا رنکینگ جهانی آن‌ها ارتقا پیدا کند و پشتوانه سازی خوبی در این زمینه صورت گیرد.

سروی در پایان خاطر نشان کرد: بانوان تکواندوکار ما نیاز دارند که در تورنمنت‌های بیشتری شرکت کنند تا علاوه بر کسب تجربه، رنکینگ آن‌ها افزایش پیدا کند به همین دلیل فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم ملی تکواندو به کار می‌گیرد تا بانوان هوگوپوش ما مسابقات بیشتری را تجربه کنند و برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده شوند.

انتهای پیام/

اظهارات سروی درباره تیم ملی تکواندو بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار