سرپرست تیم فوتبال سایپا تهران گفت: زهیوی و عباسیان از شاه ماهی‌های نقل و انتقالات هستند که به دلیل حضور علی دایی در سایپا با شرایط خوبی به تیم ما آمدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحیم زهیوی، مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان و معین عباسیان، هافبک سابق پدیده با عقد قراردادی یک ساله به سایپا پیوستند.

علی حاتم، سرپرست سایپا درباره توافق باشگاه سایپا با معین عباسیان و رحیم زهیوی بیان کرد: خوشبختانه با این 2 بازیکن که می توانم بگویم از شاه ماهی های بازار نقل و انتقالات هستند و تیم های زیادی دنبال جذبشان بودند به توافق رسیدیم. شک نکنید این بازیکنان فصل آینده بهترین بازی ها را برای تیم ما انجام می دهند.

حاتم: زهیوی و عباسیان از شاه ماهی های نقل و انتقالات هستند

حاتم: زهیوی و عباسیان از شاه ماهی های نقل و انتقالات هستند

او ادامه داد: زهیوی و عباسیان به دلیل حضور علی دایی در سایپا با شرایط خوبی به تیم ما ملحق شدند و باید از این موضوع خوشحال باشیم که تاکنون فعالیت مثبتی در فصل نقل و انتقالات داشته ایم.

حاتم درمورد زمزمه جدایی محمدرضا اخباری از سایپا تصریح کرد: اخباری با ما قرارداد دارد و تاکنون هم بحثی درباره جدایی او صورت نگرفته است.

سرپرست تیم فوتبال سایپا در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات سایپا از امروز(یک شنبه) آغاز می شود و در صورت نیاز بازیکن جدیدی هم جذب می کنیم. تیم ما سال گذشته تقریبا کامل بود و به جز علی قلی زاده که لژیونر شد به سایر بازیکنانمان نیاز داریم و تقریبا به راحتی اجازه نمی دهیم بازیکنی از سایپا جدا شود.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست سایپا درباره جذب زهیوی و عباسیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار