فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۱۳ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: مواد مخدر تاکتیک و فتنه استکبار جهانی است که دشمنان سعی دارند با استفاده از آن جوانان این مرز و بوم را به این معضل بزرگ دچار سازند.

وی با بیان اینکه مبارزه با این پدیده شوم و دستگیری قاچاقچیان همواره از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی استان فارس است، ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی، از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ باند مواد مخدر منهدم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: طی این مدت بالغ بر ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر متهم شامل قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده و خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان فارس با اشاره به افزایش ۸۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: در این مدت تعداد دستگیری متهمان نیز با افزایش ۹ درصدی روبرو بوده است.

سردار گودرزی با اشاره به عزم جدی پلیس در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، بیان کرد: این موضوع به صورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح استان شناسایی و اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی همکاری بیش از پیش مسئولان و مردم با پلیس را در راستای حل معضل اعتیاد در جامعه خواستار شد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار