فرماندار میاندوآب گفت: موضوع پسماند اساسی ترین مشکل شهرستان میاندوآب است تا جایی که شاهد اعتراض به روند دفع پسماند در کوه قطور میاندوآب هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ امیری فرماندار میاندوآب در جلسه بررسی آخرین وضعیت موضوع پسماند شهرستان میاندوآب با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر و شهردار میاندوآب برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد مناسب شهرداری و شورای شهر میاندوآب گفت: موضوع پسماند اساسی ترین مشکل شهرستان میاندوآب می باشد، تا جایی که شاهد اعتراض مسولان و اهالی منطقه به روند دفع پسماند در کوه قطور میاندوآب هستیم و این اصلاً نمی تواند برای مسئولان این شهرستان و مخصوصا شهردار وجهه مناسبی داشته باشد.

وی افزود: بنده بر سر مسائل شهری با احدی معامله نمی کنم،نه به کسی باج می دهم و نه حاضر هستم از کسی باج بگیرم، واقعیت این است دوستان ما شهید شده اند واز جان و مال خود گذشته اند، حال ما بخواهیم بعد از 4 دهه محافظه کاری کنیم، نمی توانیم در آخرت جواب شهدا را بدهیم.

فرماندار میاندوآب با خطاب قرار دادن شهردار و اعضای شورای شهر گفت: زمان انتقال محل دفع پسماند به محل جدید و علت تاخیر در انتقال سایت دفن پسماند باید مشخص شده و به اطلاع عموم مردم برسد، مورد بعدی ساماندهی دفع پسماند در کوه قطور تا زمان انتقال است و وضعیت فعلی به هیچ وجه قابل قبول نیست .

وی در ادامه با تاکید برتعهد و تعصب کاری افزود: هرکسی در حوزه مسئولیتی خودش، به وظایفش عمل کند، برچسب زدنهای سیاسی و اخلاقی و تلاش برای از دور خارج کردن افراد کاری مانع پیشرفت و توسعه میاندوآب می شود، من از اعضای شورای شهر می خواهم درمورد مسائل سیاسی شهر اظهار نظر نکنند و در چارچوب وظایف خود و در مسائل عمرانی شهرستان تصمیم گیری و عمل نمایند.

انتهای پیام/ح

 

برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت موضوع پسماند شهرستان میاندوآب

 

 

 

 

برچسب ها: پسماند ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.