فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، از دستگيری و متلاشی شدن باند حرفه ای سرقت خودرو و اماكن خصوصي با كشف 35 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سردار شجاع، فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: با وقوع چند فقره سرقت از اماكن خصوصی و خودرو ،بلافاصله بررسی موضوع به طور ويژه در دستور کار مأموران پليس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود : با بررسی صحنه های وقوع سرقت و تحقيقات تخصصی نامحسوس ، مأموران جستجوی خود را محدودتر و دقيق تر کردند و در نهايت پس از ساعت ها تلاش موفق به شناسايی چهره سارق شدند.


سردار شجاع با بیان اینکه مأموران پليس آگاهی استان پس از چند روز کار اطلاعاتی مخفیگاه سارق را شناسایی و با اخذ نیابت از مقام قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان بيرجند دستگیر کردند، گفت: سارق سابقه دار در ابتدا منکر اعمال مجرمانه شد اما با وجود شواهد و مستندات به جامانده از محل وقوع سرقت ها به 35 فقره سرقت از اماكن خصوصی و خودرو اعتراف کرد.


وی افزود: با اعترافات سارق دستگیر شده دو همدست وی و دو مالخر نیز دستگیر شدند و تعداد زیادی از اموال سرقتی از آنان کشف شد .


فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه اموال مسروقه پس از شناسایی تحویل مالکان شد، گفت: شهروندان برای پيشگيري از جرائمی همچون سرقت ضمن استفاده از تجهيزات ايمني و محافظتي از قبيل دوربين مداربسته،در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف اماکن خصوصي و يا خودروهای پارك شده بلافاصله موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به ماموران اطلاع دهند.

منبع :صداوسیما

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.