خبرنگار: جعفرزادهتوضیح رئیس پزشکی قانونی کشور در رابطه با حادثه سقوط هواپیما یاسوج و تعرض به دانش‌آموزانرئیس پزشکی قانونی کشور گفت: 7 دانش‌آموز برای معاینات روانشناسی به پزشکی قانونی معرفی شدند و هیچ کدام از دانش‌آموزان معاینه جسمانی نشدند، زیرا ادعایی‌ هم نداشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور در حاشیه جلسه هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه سقوط هواپیما در یاسوج اظهار کرد: تنها یک جسد از اجساد مربوط به حادثه سقوط هواپیما در یاسوج پیدا نشده است.

وی گفت: علت دیر پیدا شدن اجساد، شرایط سخت منطقه است.

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: تمام نمونه‌ها از خانواده متوفیان گرفته شده و به محض ارسال نمونه جسدی به پزشکی قانونی، ظرف مدت چند روز با نمونه خانواده‌ها تطبیق داده می‌شود.

وی در رابطه با علت پیدا نشدن جسد خلبان ترکیه‌ای گفت: هیچ نمونه‌ای از خلبان به پزشکی قانونی ارسال نشده و احتمال می‌رود این شخص اصلا سوار هواپیما نشده باشد و یا توطئه‌ای دیگر در کار باشد.

شجاعی در رابطه با پرونده تعرض به دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب استان تهران گفت: 7 دانش‌آموز برای معاینات روانشناسی به پزشکی قانونی معرفی شدند و هیچ کدام از دانش‌آموزان معاینه جسمانی نشدند، زیرا ادعایی‌ هم نداشتند.

وی گفت: تقریبا تمام دانش‌آموزان از نظر روانی سالم بودند و فقط دو مورد مشکلات کوچکی داشتند.

شجاعی گفت: ناظم مدرسه نیز برای معاینات روانشناسی و تست شخصیت به پزشکی قانونی معرفی شد، هیچ نکته منفی در تست‌های انجام شده مشاهده نشده است، البته هنوز آزمایش‌ها به اتمام نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
حمید رضا
۲۲:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
دو سوره در قرآن، با کلمه "ویل" شروع شده
"ویل" یکی از شدید ترین تهدید های قرآن است،
و آن دو آیه اینها هستند:
وَیْلٌ للمطفّفین
وای بر کم فروشان...

ویل لكل همزة لمزة
وای بر عیبجویان طعنه زننده...

اولی در مورد مال مردم
دوم در مورد آبروی مردم...

مراقب هر دو باشیم!
Canada
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
باید به این پرونده بدرستی رسیدگی بشه تا جلوی این کار زشت برای همیشه بسته بشه .به اشد مجازات باید برسد .حالا هر کس که هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
باید این معلم خاطی بشدت مجازات بشه تا درس عبرتی برای سایرین باشه
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
در مورد فاجعه مدرسه معین نباید سهل انگاری شود , نه تنها باید عاملان این جنایت مجازات و از ادامه فعالیت ایشان در آموزش و پرورش جلوگیری شود بلکه تمام مدارس غیر انتفاعی و خصوصی , بویژه در مناطق بالای شهر باید شدیداً تحت کنترل وزارت قرار گرفته تا دیگر شاهد اینگونه فجایع نباشیم. اگر بار دیگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعاً مسئولین وزارت خانه مسئول مستقیم آن خواهند بود.
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۸:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
ینی نمیخان برای مجرمان مدرسه معین حد اجرا کنن؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
کم کم اعلام میشد این دانش اموزان بودند که فیلم مستهجن نشون ناظم میداداند خانواده های دانش اموزان باید خواستارحق بچه هاشون به هر قیمتی باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
خلبان قبل از حادثه از هواپیما پریده بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
با سلام
بنده از مسایل حقوقی و قضایی در حد اطلاع خودم سؤال می کنم که مگر تشخیص وجود توطئه در موضوع تأخیر در کشف جسد خلبان ترکیه ای بر عهده ی پزشکی قانونی است ؟ یعنی دادستان و قاضی و سایر ضابطین دخالتی ندارند ؟ کمی عجیب است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
مگه میشه از روانشناختی تشخیص داد این حادثه رخ داده یا نه؟!
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
باید عاملان حادثه مدرسه معین مجازات شود
آخرین اخبار