گازوییل کم گوگرد برای کاهش آلودگی هوا در مازندران توزیع خواهد شد.

ابراهیمی مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با هماهنگی شرکت توزیع فراورده‌های نفتی منطقه ساری مقرر شد گازوییل کم گوگرد از خرداد ماه جاری در جایگاه‌های سوخت عرضه شود.
وی توزیع بنزین یورو ۴ و گازسوز شدن نیروگاه شهید سلیمی نکا را از دیگر اقدامات برای مدیریت کاهش آلودگی هوا در استان اعلام کرد و افزود: تاکنون اقدامات خوبی در استان برای کاهش آلودگی هوا انجام و تکالیف دستگاه‌ها تعیین شده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه هوای استان تاکنون هیچ روزی در وضعیت هشدار گزارش نشده است، افزود:بارش‌های باران در روز‌های اخیر سبب آبگیری بخشی از تالاب میانکاله و کاهش ریزگرد‌ها شده است.
ابراهیمی وضعیت فعلی هوای مازندران را سالم اعلام کرد و گفت: بر اساس شاخص‌های سنجش آلودگی هوا، وضعیت هوا به صورت میانگین مناسب است، اما باید به فکر تداوم این شرائط بود.
وی گفت: نصب ایستگاه‌های ثابت سنجش آلودگی هوا در شهر‌های استان از جمله پیشنهاد‌های اداره کل حفاظت محیط زیست برای سنجش میزان آلاینده‌های هوا است که در کارگروه محیط زیست استان مصوب شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه طراحی و راه اندازی این ایستگاه‌ها باید به مناقصه گذاشته شود، گفت: این ایستگاه‌ها در شهر‌های ساری، بهشهر، بابل، آمل، تنکابن، نوشهر و چالوس راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ک


توزیع گازوئیل یورو چهار راهکاری برای کاهش آلودگی هوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار