رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت:۱۱۷ تن کالای اساسی در خرمشهر توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛بیژن بداغی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: به منظور تنظیم بازار خرمشهر در ماه مبارک رمضان ۱۱۷ تن کالای اساسی شامل مرغ منجمد، برنج و گوشت قرمز گرم در خرمشهر توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۶۵ تن مرغ منجمد، ۵۰ تن برنج، ۲ تن گوشت گرم کیلویی ۳۶۳ هزار ریال در سه شعبه بازار توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت:برای اطلاع رسانی شهروندان خرمشهری در چند نقطه از شهر پلاکارد توزیع فرآورده‌های گوشتی و مواد غذایی نصب شده است.

بداغی با بیان اینکه روزانه گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف انجام می‌شود، افزود: شهروندان خرمشهری در صورت مشاهده هر گونه تخلف نظیر گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم نصب برچسب و عدم عرضه کالا مراتب را با تلفن ۱۲۴ و یا حضورا به اداره صنعت، معدن و تجارت در سایت اداری این شهر مراجعه و خسارت احتمالی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

بداغی، گرانی برخی از اقلام کالا‌ها را سراسری دانست و گفت: گرانی برخی از کالا‌ها سراسری بوده و قیمت از سوی برخی از واحد‌های تولیدی افزایش می‌یابد و هیچ دخل و تصرفی در آن نداریم.

وی از راه اندازی کشتارگاه صنعتی خرمشهر در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت کشتارگاه صنعتی با ظرفیت روزانه یکهزار و ۵۰۰ راس گوسفند به بهره برداری می‌رسد و می‌تواند نیاز شهر‌های جنوبی خوزستان را پوشش دهد.

شهرستان خرمشهر پنج هزار و ۵۰۰ واحد صنفی فعال دارد.

انتهای پیام / د

تنظیم بازار خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.