مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: مهدی خدابخشی در وزن ۸۴_کیلوگرم در یک قدمی مدال طلای لیگ جهانی قرار گرفت.

کاراته کا کرمانشاهی در یک قدمی طلا لیگ جهانیکریمی مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛گفت: در ادامه رقابت‌های لیگ کاراته جهانی  مهدی خدابخشی در وزن ۸۴_کیلوگرم موفق شد تمامی حریفان صاحب نامش شکست دهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.

وی افزود: مهدی خدا بخشی در شرایطی راهی میدان آخر شد که از ابتدای  سال 22017 تا بدین سو شش بار در  لیگ های جهانی حضور یافته است .
کریمی گفت:  مهدی در تاتمی استانبول  از داشته هایش  به خوبی استفاده کرد تا روز یکشنبه  برای کسب نشان طلا به مصاف برات جاکوپی نایب قهرمان  سال 2017 اروپا از مقدونیه برود.

وی بیان کرد: سعید احمدی در وزن ۶۷_کیلوگرم و  هامون درفشی پور  احسان حیدری دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها بودند که از کسب مدال باز ماندند و از دور رقابت ها حذف شدند.

کریمی در پایان گفت: سامان حیدری و محدثه آقایی هم دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها هستند که تا ساعاتی دیگر بروی تاتامی میروند.

انتهای پیام/ز

راهیابی ورزشکار کرمانشاهی به فینال  لیگ جهانی کاراته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.