خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش کانادا را به مقصد سنگاپور برای نشست آتی با رهبر کره‌‌شمالی ترک کرد.

دونالد ترامپ عازم سنگاپور شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، دقایقی پیش کانادا را به مقصد سنگاپور برای نشست آتی با کیم جونگ-اون، رهبر کره‌‌ شمالی، ترک کرد.

دونالد ترامپ در بخشی از سخنرانی خود در نشست گروه ۷ در کانادا با اشاره به دیدار آتی خود با کیم‌ جونگ‌اون، رهبر کره‌ شمالی، در سنگاپور با ادعای اینکه کره‌ شمالی هم‌اکنون همکاری خوبی با آمریکا دارد، گفت:‌ شانس توافق با کره‌ شمالی یکبار بیشتر نیست و من مطمئن هستم که رهبر کره‌‌ شمالی اقدام خوبی برای مردمش انجام خواهد داد!

وی همچنین نشست با رهبر کره‌‌ شمالی در سنگاپور را «مأموریت صلح » نامید و افزود:‌ این سفر وارد شدن به قلمروی ناشناخته است،‌ اما من کاملا احساس اطمینان دارم، این کاری است که قبلا انجام و آزمایش نشده اما ما با روحیه مثبت به سنگاپور می‌رویم.

دونالد ترامپ و کیم جونگ اون قرار است در تاریخ 12 ژوئن (سه‌شنبه 22 خرداد) در سنگاپور برای نخستین بار با یکدیگر دیدار کنند.

ترامپ و کیم جونگ اون هر دو روز یکشنبه وارد سنگاپور خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، کره شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار