علی ثمری قهرمان پرتاب وزنه آسیا که دو هفته پیش برای برگزاری اردو راهی کمپ اسپالا شده بود قصد دارد به دلیل شرایط سختی که در آنجا برایش بوجود آمده به ایران باز گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ثمری قهرمان پرتاب وزنه آسیا که دو هفته پیش برای پیگیری تمرینات و برگزاری اردو 64 روزه به همراه امیر الوند جهت حضوری موفق در بازی های آسیایی جاکارتا زیر نظر ایراک بکویوفسکی به کمپ اسپالا ورشو رفته است به دلیل ناهماهنگی موجود بین مربی اختصاصی اش و فدراسیون دوومیدانی قصد دارد به ایران باز گردد.

مربی ثمری اعتقاد دارد در حال حاضر نمی تواند تمرینات سنگینی را برای کسب رکورد ورودی بازی های آسیایی انجام دهد اما از طرف دیگر فدراسیون به ثمری اعلام کرده است باید تمریناتش را برای دست یابی به این رکورد به شکل جدی تری پیگیری کند.

به همین دلیل پرتابگر وزنه کشورمان قصد دارد در شرایط فعلی و به دلایل فنی و از آنجا که به شدت تحت فشار قرار دارد، به زودی به ایران باز گردد.

علی ثمری ضمن تائید این موضوع به خبرنگار ما گفت: پس از ورودم به لهستان در چند روز نخست به صلاحدید ایراک بکویوفسکی به انجام تمرینات سنگین پرداختم تا بدنم به شرایط ایده آل باز گردد و پس از آن رفته رفته به شرایط لازم دست یافتم تا بتوانم در مسابقات این کشور حضور یابم.

او ادامه داد: درست است ابتدا شرایط خوب پیش  رفت ، اما از زمانی که مسئولان فدراسیون از من رکورد بالا خواستند، شرایط به یک باره تغییر کرد. این مسأله با آنچه که فدراسیون می خواهد در تضاد است و نمی توانم مسئولان فدراسیون را قانع کنم، از این رو صلاح نیست بیش در لهستان بمانم و ترجیح می دهم به کشورم باز گردم. البته مربی ام هم چندان موافق نیست در مسابقاتی که شرکت می کنم رکوردهای بالایی را بر جای بگذارم.

بیشتر بخوانید:

انصراف ثمری از حضور در مسابقات بین المللی لهستان/ تغییر در برنامه‌های پرتابگر ایرانی

ثمری باید فعل خواستن را صرف کند/ او با تمرین می تواند به مدال المپیک برسد

اولین مسابقه ثمری در لهستان با حضور برترین های جهان

انتهای پیام/

بازگشت ثمری به کشور پس از دو هفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار