استاندار مازندران از تغییر ساعات ساعات کار ادارات به منظور کاهش مصرف برق در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه صرفه جویی در انرژی یک امر لازم است و در مازندران این موضوع بیش از پیش اهمیت دارد، گفت: تصمیم داریم ساعات کار ادارات استان در تابستان امسال را تغییر دهیم تا با توجه به پیک مصرف انرژی تا بحران احتمالی را بدرستی مدیریت نماییم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه ها، کانون‌های مصرف انرژی را کنترل کنند، افزود: اهتمام در مصرف بهینه انرژی بویژه برق امسال باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران گفت: شورای برنامه ریزی به مثابه دولت و پارلمان استان محسوب می‌ شود و باید با بهره گیری از همه ظرفیت‌ ها و برنامه ها، چرخ توسعه استان هر چه پرشتاب‌ تر بگرداند.

وی، خلق فرصت ها، منابع و راهکار‌ها و سیاست‌ های مصرح در احکام دائمی که بتواند استان را در مسیر شتابنده توسعه قرار دهد را از جمله ماموریت‌ های اساسی شورای برنامه ریزی برشمرد و افزود: اعضا باید با حضور مستمر و تولید محتوا در جلسات شورا در جهت نقش آفرینی موثر در این شورا اهتمام مجدانه داشته باشند.

اسلامی، با تاکید بر اینکه اعضا باید با مطالعه کامل قانون بودجه سال ۹۷ و تبصره‌ها و ماده‌های آن که سرشار از فرصت‌ های همه جانبه و قانونی است، در جهت افزایش اعتبارات استان تلاش نمایند، گفت: با توجه به ابلاغ اعتبارات تملک دارایی‌ های سرمایه‌ ای سال ۹۷، دستگاه‌های اجرایی نسبت به مبادله تفاهم نامه‌ ها اقدام نمایند تا کار عملیاتی هر چه سریعتر آغاز شود.

استاندار مازندران، بر اتمام طرح‌ های نیمه تمام دارای اولویت در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: فرمانداران، طرح‌ های قابل واگذاری به بخش خصوصی را شناسایی کنند.

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی برای کاهش مصرف برق در فصل تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.