نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: هدفمان استعداد یابی در رده‌های پایه است تا پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی صورت گیرد.

محمدیان: هدفمان استعداد یابی در رده‌های پایه جودو استلیلا محمدیان نایب رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: هدفمان استعداد یابی در رده‌های پایه است تا پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی صورت گیرد. برنامه ریزی برای این استعدادیابی انجام شده و در صورت تائید رئیس فدراسیون با حضور سرمربیان تیم ملی مسابقات استعداد یابی انجام خواهد شد.

او ادامه داد: در نظر داریم که کلاس‌های آموزشی برای مربیان جوان برگزار کنیم تا کادر فنی تیم‌های ملی نیز آماده‌تر شود و در زمینه آموزش مربیان نیز اقدام مثبتی صورت گیرد.

محمدیان در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور عنوان کرد: در مردادماه این رقابت‌ها در رده‌های پایه به میزبانی کردستان برگزار می‌شود و برای رده بزرگسالان پس از بازی‌های آسیایی قهرمانی کشور را برگزار می‌کنیم و در این مسابقات روند استعداد یابی را هم پیگیری خوهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون جودو در مورد کمپ تمرینی ژاپن عنوان کرد: باتوجه به اینکه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی را در پیش داریم با تشخیص سرمربیان تیم‌های ملی، جودوکاران کشورمان فردا عصر راهی این کمپ تمرینی می‌شوند. این برای اولین بار است که ملی پوشان ما می‌توانند با حضور در یک کمپ تمرینی با تیم‌های قدرتمند تمرین داشته باشند و با شناخت حریفان خود برای جاکارتا آماده‌تر شوند.

محمدیان در خصوص برنامه فدراسیون برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: اردو‌ها تا زمان اعزام به این بازی‌ها ادامه دارد و در صورتی که بتوانیم پیش از حضور در جاکارتا، در یک کمپ تمرینی دیگر یا مسابقات برون مرزی شرکت می‌کنیم تا ملی پوشان با صد در صد آمادگی خود راهی اندونزی شوند.

نایب رئیس فدراسیون جودو در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی اردو‌های تیم‌های ملی در حال برگزاری است. امیدوارم که ملی پوشان ما بتوانند در بازی‌های جاکارتا با قرار گرفتن روی سکو‌های قهرمانی با دست پر به کشور برگردند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات محمدیان درباره تیم‌های ملی جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار