فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان جیرفت از اقشار مختلف مردم شهرستان جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فردین سنجری دعوت کرد.

دعوت برای حضور مردم جیرفت در تشییع شهیدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمد امینی روش فرماندار جیرفت با انتشار بیانیه ای از مردم این شهر برای حضور در تشییع شهید امنیت دعوت کرد:

بسم رب الشهدا والصدیقین
صبوری، استقامت و پایداری خانواده معزز شهدا و ایثارگران قابل ستایش و حک بر لوح بلند تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است. تاریخی که سرشار از مجاهدات و سلحشوری‌های ملت ولایت‌مدار و انقلابی ماست.

بر خود وظیفه می‌دانم عروج مظلومانه‌ این شهید را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شهید پرور شهرستان جیرفت و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

امید است با عنایات خداوند متعال، رهروان خوبی برای تداوم راه سرخ شهیدان بوده و ایثار و استقامت آنان را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار دهیم.

بدینوسیله از عموم مردم ولایی و شهید پرور شهر دارالولایه وکلیه ادارات ونهاد‌ها دعوت میگردد تا در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فردین سنجری که در روز یکشنبه مورخ ۹۷/۳/۲۰ ساعت۸صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه شهدا جیرفت برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

انتهای پیام/ح

تشییع شهید امنیت فردا در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.