هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز چهارشنبه هفته جاری با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف انجام می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به اعلام کمیته لیگ، در پایان دور رفت رقابت های لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور در گروه A این مسابقات به ترتیب تیم های پتروشیمی بهشهر، هیأت کشتی بابلسر، پالاسازه جهانی تبریز و هیأت کشتی بندرگز در جایگاه های اول تا چهارم قرار دارند. همچنین در گروه B این رقابت ها نیز تیم های راه و شهرسازی گلستان، شهدای پازوار امیرکلا، شهر بی نقطه ساری و شهرداری مشهد به ترتیب در مکان های نخست تا چهارم حضور دارند.

برنامه هفته اول دور برگشت که 23 خرداد ماه برگزار می شود به شرح زیر است:

پتروشیمی بهشهر ( میزبان ) هیات کشتی بابلسر ( مهمان )

هیات کشتی بندرگز(میزبان ) پالاسازه جهانی تبریز (مهمان)

شهر بی نقطه ساری ( میزبان ) شهرداری مشهد ( مهمان )

شهدای پازوار امیر کلا (میزبان ) راه و شهر سازی گلستان ( مهمان )

همچنین دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه های کشور نیز روز چهارشنبه(23 خرداد) با برگزاری دو دیدار در شهرهای اهواز و مشهد انجام می شود که رضا پویش در اهواز میزبان شهرداری اردبیل است و آنزان ایذه در مشهد به مصاف شهرداری مشهد خواهد رفت.

در پایان دور رفت رقابت های لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه های کشور در گروه A این مسابقات تیم شهرداری اردبیل در جایگاه نخست قرار دارد و تیم های رضا پویش اهواز و سید بابل در مکان های بعدی قرار گرفته اند. همچنین در گروه B این رقابت ها نیز تیم آنزان ایذه اول است و تیم های شهرداری مشهد و لبنیات دوشه هراز آمل در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

برگزاری 6 دیدار از رقابت های لیگ دسته اول کشتی در روز 23 خرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار