استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط دشوار استان در حوزه اقتصاد و اشتغال، انتظار می رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحرک بیشتری از خود نشان داده و شتاب بیشتری به فعالیت های خود ببخشد.

توزیع سلیقه ای اعتبارات به توسعه استان لطمه می زندبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز شنبه در نشست شو‌رای برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت : شورای برنامه ریزی موتور محرکه توسعه استان است که سکان آن را سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برعهده دارد.
 
وی گفت: کارگروه اقتصاد مقاومتی یک نقش بسیار مهم و تصمیم ساز برای شورای برنامه ریزی استان دارد و نشست های آن باید به شکلی پویا و مستمر برگزار شود.
 
بازوند افزود:  اعتبارات استانی باید بر مبنای اولویت ها و مشکلات استان توزیع شود و از توزیع سلیقه ای در این زمینه خودداری کرد.
 
وی گفت:  بیکاری مشکل اصلی استان است و اعتبارات باید با محوریت بهبود وضعیت این حوزه توزیع شود.
 
بازوند ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد راهگشا و بلند مدت در کشور است و مباحث این حوزه باید در توزیع اعتبارات استانی لحاظ شود.
 
وی گفت: بر اساس مصوبه دولت سقف تسهیلات در مناطق زلزله زده در شهرها از ۴۰ میلیون به ۵۰ میلیون و در روستاها از ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون افزایش یافته که پس از ابلاغ بانک مرکزی به بانک ها اجرایی می شود.
 
انتهای پیام/ز

پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده بعد از ابلاغ بانک مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.