دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

رئال مادرید ۳۵۰ میلیون یورو برای نیمار می‌پردازد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جذب نیمار جونیور توسط تیم رئال مادرید است. پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید تلاش می‌کند تا این بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی و پس از پایان بازی‌های جام جهانی روسیه به تیم خود آورد. پاریس سن ژرمن مبلغ آزاد سازی این بازیکن را ۳۵۰ میلیون یورو اعلام کرده است و این امکان وجود دارد که پرز با خرید نیمار مجبور به فروش کریستیانو رونالدو شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

شرط خروج دخیا از منچستریونایتد مشخص شد

  • مسئولان منچستریونایتد به تازگی اعلام کرده اند که داوید دخیا تنها در صورتی می‌تواند از این تیم خارج شود که شیاطین سرخ بتوانند اوبلاک را از اتلتیکو مادرید به تیم خود آورند. دخیا از مدت‌ها پیش با مسئولان تیم رئال مادرید در ارتباط بوده و انتظار می‌رود این بازیکن پس از موفقیت در جام جهانی درون دروازه این تیم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

رونالدو و پول کمک هزینه خرید نیمار می‌شوند

  • مسئولان رئال مادرید به تازگی اعلام کرده اند که برای خرید نیمار جونیو می‌توانند کریستیانو رونالدو به همراه مبلغی پول نقد را ارائه دهند تا این بازیکن را بتوانند به تیم خود آورند. رئال مادرید توانایی پرداخت مالیات 2 بازیکن در یک پست یعنی رونالدو و نیمار را ندارد و باید یکی از این بازیکن ها از مادرید خارج شوند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دیبالا خواستار بازگشت پوگبا شد

  • پائولو دیبالا بازیکن جوان تیم یوونتوس به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد پل پوگبا به یوونتوس بازگشته و بار دیگر در این تیم فعالیت کند. پوگبا در فصل گذشته مسابقات فوتبال اروپا با سرمربی منچستریونایتد، مورینیو اختلافات بسیار زیادی داشت و این موضوع احتمال خروجش را افزایش می‌دهد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کونته از هدایت رئال مادرید منصرف شد

  • پس از خروج زیدالدین زیدان از رئال مادرید، مسئولان این تیم تلاش می‌کنند تا سرمربی توانایی را جایگزین او کنند. یکی از این گزینه‌ها آنتونیو کونته سرمربی چلسی است که در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم خارج می شود. با این حال کونته اعلام کرده است که مطمئن نیست که شیوه‌های هدایت و سرمربیگری او در رئال مادرید موثر باشد و باید هدایت این تیم توسط او را بسیار کم دانست.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار