رییس شورای تامین دلگان از کشف ۲۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی عملیاتی پیچیده،در درگیری با قاچاقچیان در محدوده اطراف مرکز بخش جلگه چاه هاشم خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی شجاعی رییس شورای تامین دلگان گفت: بامداد امروز نیروی انتظامی دلگان طی عملیاتی پیچیده، اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند در درگیری با قاچاقچیان مقدار ۲۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در محدوده اطراف مرکز بخش جلگه چاه هاشم از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.

مجتبی شجاعی  ضمن تقدیر از اقدام‌هماهنگ نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی افزود: عمده مشکلات اجتماعی و بزه‌ها و ریشه بسیاری ازجنایت‌ها در تجارت و قاچاق مواد مخدر است که متاسفانه عواملی نظیر توطیه و حضور دشمن در کشور‌های همسایه، زیاده خواهی، فقر آموزشی و توسعه نیافتگی، فقر اقتصادی و بعضا بی تفاوتی اولیا و نخبگان باعث تطمیع برخی جوانان در گرایش به سمت قاچاق مواد مخدر میشود.

فرماندار دلگان ادامه داد: به نظر می‌رسد هر چقدر به توسعه یافتگی و رشد منطقه و معیشت و آموزش مردم توجه کنیم سال‌های اتی شاهد کاهش مشکلات و معضلات امنیتی و انتظامی خواهیم‌بود.

وی گفت: اقدامات خوب و موثری با همکاری معتمدین نجیب دلگان در مبحث صلح و سازش بین طوایف و گروه‌ها با همکاری و پیگیری رییس و اعضای شورای تامین استان، شهرستان و همچنین محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در حال انجام است که امید آن می‌رود این تلاش‌ها و دلسوزی‌ها به زودی منجر به رفع بخش زیادی از اختلافات شود و با تمام توان سیاست‌های توسعه محور دولت در منطقه روند فزاینده‌ای به خود بگیرد.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار