عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت:راه پیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از شعور بیشتر و انگیزه قوی‌تری در میان مردم برخوردار بود و بار دیگر بر اهمیت مساله قدس صحه گذاشت.

راه‌پیمایی روز قدس امسال از شعور و انگیزه بیشتری در میان مردم برخوردار بود/ مساله قدس به مطالبه بین‌المللی تبدیل شدهحمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور با شکوه مردم در حماسه قدس اظهار کرد: راه پیمایی روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته از شعور بیشتر و انگیزه قوی تری در میان مردم برخوردار بود و حضور گسترده مردم اعم از پیر و جوان بار دیگر بر اهمیت مساله قدس صحه گذاشت.

وی افزود:راه پیمایی حماسی امروز بازتاب بسیاری در کشورهای جهان داشت و می‌توان گفت که به نسبت سال‌های گذشته مناطق بیشتری از جهان به حمایت از فلسطین پرداختند که امر حاکی از جهانی شدن مساله قدس است به نوعی که این امر از دایره مسلمانان وسیع تر شده و به یک مطالبه بین الملی تبدیل شده است.

ترقی تصریح کرد:اقدامات آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی با مخالفت گسترده جهان روبروست به نحوی که حتی یهودیان نیز اقدامات رژیم اسراییل را محکوم می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: حضور مردم در حماسه روز قدس مقدمه ای برای نابودی اسرائیل است و رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بدانند که ملت ایران و افکار عمومی جهان به سوی قدس حرکت کرده‌اند و به زودی بیت المقدس از چنگال صهیونیسم خارج خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌های مذبوحانه آمریکا و اسرائیل در جهت سازش با سران کشورهای عرب نه تنها نتیجه ای ندارد بلکه عرب‌های سازش کار به همراه رژیم صهیونیستی به زودی به زباله دان تاریخ خواهند رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار